0417; i wish i already left

sommarlov sommarlov sommarlov. med en veckas skitväder.
var i ullared i onsdags, bild på mina fina fynd kommer strax.
vart med izza idag på kvällen. vi gick ut, trots äckelvädret. vi träffade carro, hennes kille och en till kille.
gick på bio, käkade mcflurry på donken, gick på bio. blev bjuden på allting. schysst!
vi kollade på THE A-TEAM. hyfsat bra film. lite action med halvtknasiga repliker som gjorde att
man nästan inte kunde hålla sig för skratt. man borde se den, åtminstone en gång i sitt liv.
nu sitter jag och kollar på film. kom hem från izza innan 02.00, hehehe. vi hade det trevligt.
och jag har glott igenom några bloggar. alla ser likadana ut, alla människor är likadana.
måste börja skilja mig från mängden alltså. ska göra någonting annorlunda. börjar blogga på riktigt efter sommaren. har inte tid nu. börjar jobba på måndag, vill säga I M O R G O N. så godnatt :-)

comments or trash
Postat av: Anonym

Du är fin<3

2010-06-13 @ 11:45:04

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0