0127;

{the shoes}
varit med izza och andra söta asiater.
vi var på Åhaga/nelly.com-utförsäljningen vid HALV 9. det var inget folk där.
vi väntade och väntade och väntad på att klockan skulle bli 10. kön växte hahaha.
sen öppnade det och vi var där i inne i tre timmar. köpte assnygga skor, 2 par för 250 spänn.
alla köpte typ likadana saker, BORÅS GOES MAINSTREAMT!
sen drog jag, izza och en annan tjej som hette jieplyn till stan och chillade lite överallt, åt pommes och piggelin.
donken, kyrkan, ica, stora torget, busstorget osvosvosv. myyyyyyyysigt.
sjukt underbar dag och en fortsätter.
såg en jättefin kille, med longboard, fin stil och så finfinfinfin va han.
alla var fina idag. jag är på skitbra humör! har känt mig som en festivalare idag med leopardbrallor och hatt!
känner mig fasligt social idag : DDDD
ska kolla på någon bra film, om jag hittar någon. annars ska jag väl sova.
och igår fick jag sommarjobb, känns förjävla häääärligt. ska inköpa en systemkamera för lönen!

comments or trash
Postat av: Suzanna

assnygga!

2010-06-06 @ 11:46:31
URL: http://suzannakarlsson.blogg.se/

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0