when heroes fails.

GOD FORTSÄTTNING. är lite lättad att julafton är över. jag kände ingen julstämning igår, för fem öre.
men det var väl en mysig dag iochförsig. fick nästan allting jag önskade mig.
önskade mig bara småsaker och presenter är ju inte allting.
men jag fick Slash's biografi (lycklig chey), sminkpenslar, lösögonfransar, smycken, smyckträd (fast en hand), 1350 kronor, underkläder och film. jag köpte en kamera idag också. (den som är på bilden nedanför).
jag var förbi när med morfar idag. dem hade ju 20% på allting där, så passade på att fynda den :'D
nu blir det mycket bilder i bloggen framöver. fast inte idag, idag ska den bara ladda.
ikväll så blir det bara filmmys med mamma. och ladda inför mellandagsredan imorgon.
jag ska dit med izabelle. (it's been ages since i saw her). hon ska få en julkram av mig.
saknar folk, lite här och där.
och på torsdag beger jag mig förmodligen till jönköping/sävsjö.
:$
ha en fin kväll allesammans.
och jag kom på att Slash, är en bra stilikon. jag gillar hans stil väldigt mycket.
lite rock, sleeze, lite manligt, lite slitet. sommarinspiration.

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0