sprider mina tankar i ditt hav

imorgon far jag från borås. från västra götalandsregionen. ska bli otroligt skönt.
ska till jönköping. återvänder hem den 4 januari.
borde väl ta och börja packa. vet inte exakt vad jag ska ha med mig för 5 dagar.
hoppas på några mycket fina dagar. nyår ska bli festligt. ska vräka i mig så mycket goda saker.
måste börja ladda upp känner jag. ska springa in på ica en snabbis innan bussen avgår.
"dem i twilight är verkligen kära i varandra. det är inte ofta man ser något sådant, det är ovanligt."
så sa min kära mor.
tyvärr så är det bara film, dem har ett manus att fullfölja.
all kärlek som man får se i filmer, när dem alltid får varandra i slutet, det är bara påhitt.
där börjar byggande på falska förhoppningar och det eviga letande efter the one and only.
och så det där med ödet. vad exakt är ödet? (någonting ödelagt kanske?)
nåväl, nu ska jag ta fram allt nödvändigt och trycka ner det i min väska. 
(om man bara hade en sådana väska som mary poppins har, väldigt rymlig)
c'ya in a few days. ska planera blogg_designeN under tiden. 
2011, då ska jag leva livet från ett helt nytt perspektiv. ingenting kan stoppa mig när jag rullar fram.
vi är perfekta för det här
för kärlek som blev såld.
vi föll för neonljusens ultravåld.

å jag håller upp armen och säger att jag,
ska göra de saker som aldrig blev av.
vänta med att tänka tills du dör. vänta med att tänka tills du dör.



comments or trash
Postat av: K.

gud vad fin.

2011-01-02 @ 21:50:32
URL: http://subcultureshame.blogg.se/
Postat av: annananana

döööööör, seriöst du är så jävla fin :(

2011-01-05 @ 14:57:11
URL: http://annaochtv.blogg.se/

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0