my chemical romance

som sagt, dem har ju släppt nytt album, ändrar image lite. men dem är fortfarande MY CHEMICAL ROMANCE.
och vad får man reda på idag? (bra nyheter från facebook).
dem kommer till sverige!!!!!! ja det är sant, dem kommer hit, eller till stockholm den 18 mars.
jag ska dit. jag ska dit. jag ska dit. biljetterna kostar visserligen nästan 500 kronor.
men det är ju helt klart värt det. går inte förklara vilket glädjerus som spreds inom mig, i hela kroppen.
sitter och ler, fniss. lyssnar på deras nya låt. sing it for the boys, sing it for the girls.
vad tycker ni om deras nya skiva? jag tycker den är riktigt bra och så man har längtat efter den.

kom hem från skolan nyss. sökt ett jobb på mcdonalds. känner att det inte skulle sitta fel med extraslantar
i plånboken. blir plugg hela dagen idag. har mycket att komma ikapp med. har matteprov på onsdag.
måste studa som en liten nörd så jag får bra betyg och slipper göra a-kurserna nästa år, för jag ska byta skola.

comments or trash
Postat av: Johanna

Då ses vi där! :D

2010-12-06 @ 23:16:53
URL: http://hoshihanako.blogg.se/
Postat av: Emelie

ååh, vill dit men har inte råd </3 de är sjukt bra!

2010-12-25 @ 21:36:17
URL: http://anxietycore.blogg.se/

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0