människor blir monster om ingen säger till.

ja men ja, hål i strumpbyxorna, det går knappt att undvika.
kan inte tillverkarna göra något bättre material så att strumbyxorna håller och man slipper massa hål.
gahHHh.
har lite att göra nu på natten, inför imorgon. det är JULAFTON. min 18de faktiskt.
jag fyller 18 snart också (i januari). ihihihih.
nu vars jag frusterad att mina NYA strumpbyxor gick sönder. dumma naglar.
ska måla den svara eller kanske i turkost. magic colour.
lyssnar på hästpojken. (riktigt svensk julmusik? fast nah.)
ska iväg till två ställen imorgon. mammas kusin på förmiddagen,
och mina brorsors pappa på kvällen eller eftermiddagen.
en hektisk dag att se framemot. måste lägga mig i tid också.
(bra att jag vänt upp och ner på dygnet då)
ska ta fram en jul-outfit. har så mycket olika plagg. bara att pyssla ihop någonting.
jag gjorde om kategorierna till svenska truddelutar innan, kanske inte det första man tänker på.
detta blir ett tråkigt wall-of-text-inlägg. jag tror att jag kanske får en kamera i julklapp.
(bara för min mamma aldrig kan hålla tyst, tss)
säg mig vad vad vi väntar på?
julafton. kalle anka. julbordet. julmusiken.
men julstämmningen är försenad. dem komemr väl imorgonbitti.

PUSS PÅ ER ALLA OCH GOD JUL. (3 minuter kvar)

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0