jag tror ju på livet före döden.

det hände, mitt hjärta trillade tillbaks. 

kristian anttila. missar filmkväll hos sebbe, jag somnade. busig som jag är. 
sitter hemma och ruttnar nu då. det är väl fint (inte.) 
jonna åker imorgon. bye bye, for two weeks. 

jag behöver; 
en kamera och en symaskin, fina ord och kramar (mest av allt i hela världen). 
du är fin, du är fantastisk, du är grymt jävla bra, diggar dig, du är bättre än mig.
ja det är du. 

på nätterna jobbar hjärnan, min gör det. den jobbar sig riktigt ordentligt. 
jag saknar att smygtitta på dig. när du sitter och småler. buhu.

men ah, back to the closet. jag rensar (egentligen är det inte ens garderob, ska visa er, någon dag) 
och fyndade i garderoben i hallen. hittade två jackor, längst in :$ 
har inte kamera så atteh, fantisera ihop något. 

poss och massa kärlek. till varenda en.


någrabilderjaghittadefrånnågoncoolsida.


comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0