2222; hundra sanningar om mig

SENASTE:
Dryck: ica's fanta. 
Telefonsamtalet: don't remember. 
SMS: "hej :)"
Sång du lyssnade på: Marina And The Diamonds – Obsessions
Gången du grät: don't remember that. last week kanske. 

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: nej. 
Har någon varit otrogen mot dig: nej, eller nästan. 
Varit kär?: ja, för längesen.
Förlorat någon speciell person: gammelmorfar, förra året. 
Varit deprimerad: ja, lite då och då.
Varit så trött att du somnat sittandes: har väl hänt någon gång :)

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: svart 
färg 2: turkos 
färg 3: vitt

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: jajamensan.  
Fått ditt hjärta krossat: kanske lite grann. 
Skrattat så att du har börjat gråta: ja :D 
Träffat någon som förändrat ditt liv: ja, ria/josefin är en stor inspiration för mig. 
Insett vilka som är dina äkta vänner: nej, har ingen aning. håller ingen koll. 
Fått reda på att någon har pratat om dig: ja, det kommer alltid fram. 
Kysst en kompis: japp. 

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: rätt så många! 
Hur många barn vill du ha: jag ska aldrig aldrig aldrig skaffa barn.
Har du några husdjur: noppers. men ska köpa en guldfisk.
Vill du ändra ditt namn: ja gärna.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: var i skolan och sen vet jag inte. 
Vilken tid vaknade du idag: mellan 14.30-15.00 skulle jag tro. 
Vad gjorde du igår runt midnatt: ehm, kollade på the oc. 
Någonting som du längtar till: flytta hemifrån, börja skolan, få ett bra normalt liv. 
Senaste gången du träffade din pappa: några år sen. 
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: exakt allting. det har blivit så äckligt fel. kan inte fatta att detta är mitt liv. saker och ting skulle kunna vara så mycket bättre. 
Vad lyssnar du på just nu: We Are The Ocean – The Days, I Have Nothing :)
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: min f.d klasskamrat heter jens så, jaaaaaaa.
Vad gör dig irriterad just nu: människor som utnyttjar andra och som nervärderar.
Vad är ditt namn: emelie eller mli.
Singel/upptagen: singel.
Stjärntecken: stenbockeN. 
Kille eller tjej: tjej.
Grundskola: trandaredskolan. 
Gymnasie: LBS -> DROTTNING BLANKA.
Högskola: ska inte gå i någon högskola. 
Hårfärg: färgat svart. men det är väl blackbrown nu. 
Långt eller kort: brösten typ. 
Längd: 166. vill vara längre :( 
Vad gillar du gällande dig själv: mina ögonbryn. 
Piercings: 4, snakebites. 2 hål i öronen med.
Tatueringar: inga just nu.
Höger eller vänster: höger (y)

DIN FÖRSTA:
Operation: TÄNDERNA. 
Piercing: öronen, of course. 
Tatuering: ingen! 
Bästa vän: nathalie. 
Sporten du spelade: bandy! 
Husdjur: fiskar, hiho. 
Vaccination du minns: när jag var väldigt liten. vet inte. 
Konsert: så längesen så jag kommer inte ihåg. bubbles kanske? 
Förälskelse: HAHA, någon i grundskolan. 
Alkohol du drack: vodka, eller cider.

JUST NU:
Äter du: ingenting:) 
Dricker du: -.- 
Är du på väg att: gå på toliet!
Lyssnar du på:  We Are The Ocean – The Days, I Have Nothing
Väntar du på: lycka. någonting livsförändrande.

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: HELT KLART, INTE. 
Vill du gifta dig: nej jag tror faktiskt inte det.
Karriär i åtanke: stylist, världskänd. 

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Nej, inte än iaf. hehe.
Tappat glasögon eller linser: använder inget av det så, nej. 
Haft sex på första dejten: NEJ!! jag är oskuld. 
Krossat någons hjärta: tror inte det.
Har du blivit arresterad: nej, jag är inte kriminell hehehe.. 
Dissat någon: ja. 
Gillat din killkompis (mer än som vän): nja, kanske en viss person. 

TROR DU PÅ:
Dig själv: ibland. vissa lägen. 
Mirakel: om det händer ett skulle jag tro på mirakel. 
Kärlek vid första ögonkastet: i did, men nu vet jag inte. 
Himlen: ja, den ser man ju varje dag. 
Tomten: nej, eller kanske.
Att kyssas på första dejten: egentligen inte :( 
Änglar: nej.  

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: HAHAHAHAHA, nej.
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja det är ju klart. man kan ju själv välja om man ska vara trogen eller inte? 
Vad kan du verkligen inte leva utan: kärlek. vänner.  
Vad vet inte så många om dig?: mina djupaste hemligheter.

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0