2042; sunday, give me another cigarette.

idag har jag bara sovit alldeles för länge som vanligt. gick och la mig 06.00 imorse ungefär. känner mig off från livet som vanligt. har fotat idag. ska göra det imorgon också men då ska jag dra ut och tvinga med mig izza, hihi.
duschade precis. känner mig fräsch och piggare nu. idag kom mamma hem med en överraskning. en ny teve. platt, stiligt och större skärm. ska glo på mtv i natt tror jag.
nu ska jag fixa håret och fixa mitt rum. borde storstäda i veckan för det är riktigt gross in here atm.
jag taggar skolstarten också. och back-to-school-party.
dagens irritationsobjekt; hatar att mina ögonen rinner när jag sminkar mig + att min hår krullar sig:(

comments or trash
Postat av: Johanna

Åh du är så galet fin! <3

2010-08-16 @ 00:27:28
URL: http://hoshihanako.blogg.se/

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0