2022; you worry 'bout your houses

turkost hår. den idéen har funnits i min hjärna sen något år tillbaks. men jag har inte the courage till att göra det. just nu vill jag bara att mitt hår ska växa sig långt. i lagom snabbt tempo. har blivit beroende av mitt hår.
tar hand om det på bästa sätt. skonar det från vardagligt slitage, tupering och dylikt.
så kanske inte rätt tillfälle, kommer väl aldrig bli rätt tillfälle att våga göra något djärvt. som att färga håret turkost. har sorgligt nog skitmörkt hår så utväxten skulle ju ta över och så skulle håret bli svart igen.
som det alltid blir hur jag än gör.

comments or trash
Postat av: gollish

det är hur lätt som helst och färga håret till turkost? vf väntar du för?;O det är najs fäärg

2010-08-05 @ 14:18:41
URL: http://gollish.blogg.se/

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0