1922; I'm only happy when you're near

hey there!
idag skulle jag träffat patrick men det blev inte så. jag vaknade precis när One Tree Hill började.
perfekt tajmning :D
seg dag. har städat mitt rum. det är rent och snyggt. upptäckte lite oboy-klet på golvet/väggarna för jag snubblade på en sladd nära datorn och spillde ut lite oboy, nu är det fräscht igen. och det sitter en långben på mitt fönster. den har suttit där sen jag vaknade hahaha.
luktar gott här inne in my hood now. men vill att mamma ska köpa AJAX TALLBARR. det luktar underbart gott :D
nu håller vi på att steka pannkakor. är jättehungrig.
sista veckan på lovet och jag har ingen aning om vad som händer.
ciao.
notis 15; så långt ifrån dig.





comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0