1917; and then there's you, the reason god gave us middle fingers.

jag är så fettmätt. åt kinamat precis med min morsan.
och idag, idag var det skolstart. en mjukstart. vi är dryg 60 elever på hela skolan eftersom den är nystartad för i år. imorse vaknade jag 7. otroligt att jag kom upp. efter allt dygnande som jag gjort i sommar. fixade mig, drog till bussen, åkte till resecentrum, möte upp en fin Thea där, vi vandrade till skolan. först var stämningen seg. sen blev det bättre. vi fick reda på vilka klasser vi skulle vara i. sen fick vi info inför nästa vecka. 9-13 nästan hela vecka.
vi kör igång riktigt veckan efter :3 jag är taggad på att dra igång med en gång.
sen slutade vi vid halv tolv, så jag och Thea gick till donken, snackade lite, tog det lugnt, sen vart vi på resecentrum tills hennes buss mot jönköping kom. sen åkte jag hem och gick hem till Izza. vi kollade på Laguna Beach, The Hills och The City. och tecknat. saknat min älskade fina Izza.
well, ikväll händer ingenting. kanske ska ner till stan och träffa Emma, Chris och Pan. typ 35% chans att jag gör det. annars ska jag bara ta det lugnt. trodde det var måndag idag, hehehe. imorgon ska jag till trollhättan och träffa Sanna, som jag inte sett sen ... februari kanske? ska bli kul att återse ett bekant sött ansikte.
nu ska jag dunka musik, kanske göra lite sit-ups, min mage är helt uppsvullen efter den goda maten.
ser ut som fan själv idag.

comments or trash
Postat av: Johanna

Asfin ju <3

2010-08-20 @ 23:00:22
URL: http://hoshihanako.blogg.se/

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0