1831; sometimes i hate siting here with my empty thoughts

jag har svårt för en sak. att bli kär. på sistone har jag blivit bekväm med det jag är nu, singel och ensam.
jag är knappt desperat längre. visst det är ju bra. men man borde inte bli för bekväm med det.
just nu mår jag inte så bra. för mycket funderingar. ändå trivs jag mest att vara för mig själv.
skulle på 18års fest, kan fortfarande dra dit men vet inte om jag har lust.
vill inte att mitt dåliga humör ska smitta av sig och förstöra något.
kanske drar in till göteborg och träffar josefin, marcus osåvidare. om de orkar med mig.
men dem är gulliga. josefin kan i alla fall alltid få mig på bättre humör bara genom att vara som hon är.
underbar, snäll, social.

ska fixa håret, jag försöker klippa luggen men jag är inte så bra på det.
ska ner till ica maxi sen och köpa nytt smink. min foundation + puder som jag har nu är för mörk för min hy.
sommarlovet börjar rinna ut i sanden. vill göra något craxzy de sista veckorna. 13 dagar kvar.
jag vill åka någonstans, till någon okänd plats, till okända människor. vara jag, passa in, have the time of my life.

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0