1402; It seems a perfect day. The sun is shining in my eyes. My hands are aiming to the sky. far away from him.

okej, har varit vaken i snart 27 timmar.
väntar ivrigt på att ONE TREE HILL ska börja. kollar på THE OC så länge.
alla avsnitten finns på youtube. jättebra faktiskt.
idag, vad händer idag? inte den blekaste aning. kanske ska till trolllolololohättan, till ria.
hon ska till sthlm imorgon, får se hur det blir. jag skulle åka med henne i såna fall.
men inte så väl förbered på vilka jag ska träffa och vilka som kan.
min mage är i uppror också. den krånglar. så vet inte om jag orkar sthlm. har ingen riktig mat hemma.
skulle aldrig ätit chokladbollsmetten igår..
juste jag lagade mat innan. en hel kastrull med makaroner. blev väldigt mycket över.
är någon hungrig så kan ni komma hit och käka ;););)
jag borde sova men får vänta tills ikväll.
jag har fotat hela natten. ego-bilder fersure.
men dem blev inte bra. eller bra i kameran, men värdelösa i datorn.
längtar tills jag köper en systemkamera. så mans lipper redigera och hålla på.
bilderna här nedanför, doesn't look like me för fem öre. eller.
notis 5; gamla känslor kan väckas till liv på ett ögonblick.

comments or trash
Postat av: Esra

jodå

2010-08-02 @ 14:12:04

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0