1213; ett problem i min vardag - piercingbyten

ja, jag planerade att byta mina piercingsmycken igår i läpparna.
just nu har jag svarta hästskor, smalare variant.
jag tänkte att jag skulle byta till mina stavar. men näe, det gick inte som planerat :( först fick jag inte loss kulorna från ringarna (kämpade med det i kanske en halvtimme tills den enda lossnade).
och då skulle jag trycka in staven, men gick det?!
nej för hålet var för litet (låter lite kinky, misstolka inte haha).
det blev typ stop eller någonting. ringarna gick fint att sätta dit, men inte stavarna. så efter en timmes försök (misslyckande) så gav jag upp och ringarna sitter fortfarande i läpparna. kanske det det ett nytt försök idag.
men honestly så tror jag inte det kommer gå, kommer få köpa mindre stavar. imorgon.. börjar skolan.

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0