1128; FULLT ÖS

det har det varit denna veckan. fullt ös. och lite slagsmål.
jag har vart i skogen väldigt mycket, i ett torp, fikat. det hände i tisdags.
sen har jag bott hos min moster några dagar. älskar deras sova. man sover som en kung i den.
sen i onsdags vart jag i skolan, det var kul. sen blev det krångligt på torsdagen och fredagen.
i torsdag var jag i Ulricehamn, där jag träffade fina Jonna. vi hade kul den dagen.
färgade hennes hår sjukt snyggt och jag visste inte att jag hade såna färg-skillz. men resultatet blev fint.
sen igår var jag i gbg en snabbsväng.
idag ska det bli festfestfest hos emma. ska bli kul.
och om det kommer bli triangeldrama snart så dör jag. har börjat märka av en sak.
färgade håret svart igår också. äntligen är det KOLSVART<3<3<3<3
nu ska jag fixa mig lite, skulle åkt in till göteborg men inte så pepp på vädret och axzel är sjuk:(
så det blir bara fest idag med sköna människor. hörs senare.
OCHOCHOCH, snart höjer dem studiebidraget med 500 kronor. känns rätt gött!
(kan inte lägga upp några bilder från veckan för min USB-sladd är trasig)

comments or trash
Postat av: Mia

Saknar dig så innerligt bby <3

2010-08-30 @ 10:37:30
URL: http://pawsup.blogg.se/

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0