0411; KAPA LUGGEN, ELLER?

är lite sugen på att klippa denna luggen igen, fast det ska inte skymma ena ögat i såfall.
och ja detta är jag, juni 2008. gamla fina tider. äkta hår. alex ska egentligen synas på bilden men ah.
det första jag ska göra imorgonbitti är att klippa av sneluggen som jag har nu och fixa lugg.
eller så jag kan ha både snelugg&lugg. har ju gamla bilder så borde inte bli så svårt att få det rätt.
och håret växer alltid ut och det har aldrig blivit fel innan då men, : D
nu ska jag mysa ner mig bland hundratals kuddar och ett fettttt täcke.
ska köpa nytt smink imorgon och sen åka till ulricehamn.
GODNATT!
notis 11; du har gjort mina val självklara. allting är så uppenbart.



comments or trash
Postat av: Anonym

jevlar va fint hår!!

2010-08-08 @ 15:15:57

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0