0347; you've been everywhere but never home.

okej, jag vet inte vad jag håller på med längre. på senare tid har jag bara tröttnat på allting.
tröttnat på dig. varför är jag så fast vid dig? du är ingen speciell. du är bara du.
jag trodde jag skulle kunna låta dig gå, men nej. du ska finns där, överallt.
fastnat på min näthinna det är vad du har gjort. kan du inte bara försvinna därifrån.
alla säger att jag borde ta ett allvarligt snack med dig, men jag vågar inte.
för du kan aldrig vara seriös men jag är feg, rädd för vad du ska säga tillbaks.
är det bäst att förklara på msn eller ska man träffas irl och diskutera saker och ting.
jag vet bara att jag just nu bara vill komma över dig. självmant, kanske omöjligt men det kan gå.
inte genom att utnyttja någon annan för att glömma dig. det är bara fel. FEL.
jag är inte en sån tjej heller.
och jag är färdig med att hoppas och färdig med att vänta på dig.
du ser inte ens på mig längre, du pratar inte ens med mig längre, jo bara på ditt dryga sätt.
någon enstaka gång på msn, ser jag ditt namn där och det blinkar oranget. vad vill du nu då, är det första jag tänker.
jag har funderat. kanske bäst att låta dig gå helt. men åååååååååh det är så smärtsamt att jag saknar dig.
längtar efter dig. jag menar vi hade ingenting. eller är det någonting du döljer för mig?
jag har så mycket att säga,skriva,förklara. men jag tror inte du skulle förstå allvaret i det hela.'
äsch, jävla skalbagge skrämde precis skiten ur mig.
och jag borde sova. eller snart i alla fall.
synd att man inte kan bestämma över sin hjärna,hjärta och känslor lite lättare.
jag tror jag alltid älskat dig. jag tror jag alltid kommer göra det.
men du är ett svin. du förtjänar inte såna känslor från mig. inte dem orden.
GTFO MY LIFE.
everyone needs their own space. and im so tired of feeling this way.



comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0