0136; order online

beställde detta från H&M nyss. perfekt att skjorta och ringarna kommer i oktober, då hinner jag få in mitt studiebidrag. strumpebyxorna däremot kommer väl i veckan. räknade lite kvitton igår och på två månader har jag handlar för över 1000 spänn på h&m i affärerna, och beställt för 800. jag är dum i huvudet. men snart får jag min andra lön så det blir väl bra till slut. och imorgon/idag ska jag träffa patrick, det ska bli kul.
2 dagar kvar tills skolan börjar. känner mig laddad och redo. men hemskt att lovet ska avslutas såhär, med dåligt väder. förhoppningsvis kommer man över det och lever vidare. hihi. ska sova nu!

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0