21.00; 'what you've lost, you'll found somewhere else'




åt på china town igår med min mor, mormor och morfar.
det var jävligt gott. bättre det är vanlig påskmat som känns som julmat.
sen träffade jag izza, carola och lily.
på kvällen kom josefin hit, jag gillar henne. hon är så galet bra.
vi köpte glass, choklad pudding. spelade något barnsligt spel på XBOX och kollade på House of wax och 2012. hon åkte hem idag. lite tråkigt det. min mobil gick sönder i natt också. den fick väl nog av att gå sönder hela tiden,  så nu la skärmen av helt och hållet. kommer inte kunna hitta en ny mobil, den kommer inte kunna ersättas. kommer bli svårt att få tag på folk nu, och svårt för folk att få tag på mig.
VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR JUST NU UNDRAR JAG :(
poss.


comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0