1832; 'this pictures is called gegwegweg'


i alla fall när det gäller denna dagen. det är sjukt dåligt väder (som vanligt i borås) febern har börjat återvända. jag är orange som en apelsin i ansiktet för jag lyckades återigen välja fel färg på min foundation, men får leva med det tills nästa månad.och till sommaren, då kan man gott och väl gå utan smink, det som är väldigt bra.
ska ha hemmakväll, äta sushi och mamma kommer döda mig när hon får veta (om hon får veta) att jag snodde en vinflaska från hennes skåp. nu ska jag ta ett bad. min mun värker fortfarande efter tandutdragningen.
å andra sidan, ha en skitbra valborg, för det kommer inte jag ha :-(




comments or trash
Postat av: Josephine

Tips på världens bästa foundation och puder:

Foundation: Estée Lauder- Double wear

Puder: Kanebo- Total finish



Jag vet, det är dyrt, men otroligt drygt.

Jag använder bara Kanebo-pudret. Det låter huden andas och täcker skitbra så man behöver inte använda foundation.

När jag köpt nytt puder så räcker det ungefär 3 månader och foundationen räcker ännu längre!

När man köper pudret första gången så får man köpa till ett snyggt fodral med spegel och sen är det bara att köpa reflls när det är slut.



Om man inte vill lägga ner lika mycket pengar (fast man tjänar på det) så tycker jag att Max Factor har de absolut bästa och prisvärda produkterna på marknaden =)



XO Jossan (Kristers dotter)

2010-05-07 @ 00:30:36
URL: http://jossansworld.blogg.se/
Postat av: Josephine

Ps. Snygg blogg! ;) Ds.

2010-05-07 @ 00:32:25
URL: http://jossansworld.blogg.se/

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0