1622; 'sneaking a peak in the daily routine of someone who really loves me'


picture; tumblr

sitter med tofs mitt på huvudet, och mintgrönt nagellack på naglar.
sutti på balkongen några timmar och bara chillat och läst chic-tidningar.

nu ska jag kolla på Americas Best Dance Crew. man blir riktigt imponerad, av hur bra dem dansar.
smärtan i munnen har börjat avta sakta! men har lite feber.

senare ikväll ska jag iväg till mormor&morfar, sover där under veckorna.
och imorgon bär det av till skolan, inte var där sen början på april, eller var det slutet av mars kanske?
ska prata med SYV på skolan om hur jag ska ansöka till stylist-linjen och några andra linjer, men
behålla min plats på LBS ifall jag inte skulle komma in på de andra skolorna,
så jag har någonstans att ta vägen :-D kommer bli dåligt med uppdateringar i veckan, men i'll be back.


comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0