15.30; 'there's no real love in... you'

det är den åttonde april idag.
innebär att min väska varit spårlöst försvunnen i ett år nu.
den försvann ju på en buss förra året på påsklovet när jag var i göteborg.
som om jag kommer glömma det då eller.
vart singel i ett och ett halvt år också. härligt härligt :-)
sen går mitt busskort ut idag. mitt bröd också.
var hos tandläkaren och psykologen nyss.
sitter här hemma nu och ger allting en stor funderare.
vill till donken och äta pommes frites.
kanske drar ner med någon skön snubbe senare. om alla inte är fullt upptagna.
och angående bilden, så såg jag ut den åttonde april 2009!
possposs.


comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0