13.01; 'im afraid, you can't see truth'

ska på cirkus idag. cirkus brazil jack, tror jag den heter. i alla fall, ska ta lite kort och jag hoppas inte
det finns många clowner där. har fobi för dem sen jag såg filmen "Det".
hela borås tidning har hyrt cirkusen så det kommer bli kinda chill. dem bjuder på food där borta också.
snart ska jag iväg till min psykolog. och ikväll flyttar jag ut igen.

imorgon ska jag till real gymnasiet och spana in deras linjer. jag ser en verklighet där andra bara ser en dröm.
vill så gärna, mer än något och någon annan, gå stylist-linjen. den linjen är ny för i år på den skolan.
och samtidigt, eller klockan 11.00 ska jag dra ut en tand :-( undra hur jag ska palla all press..

possposs!




comments or trash
Postat av: Anonym

stylistlinjen låter ju toppen!

2010-04-24 @ 19:10:04
URL: http://trashscissors.blogg.se/

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0