0119; 'how could I live with myself, knowing that I let you go?

idag var jag med mamma i knalleland. det var riktigt pinsamt. för det första har vi ingen mor&dotter-relation, i mina ögon. för det andra så langar hon onödigt, konstiga kommenterar överallt. man vill bara fly från hennes närvaro.tycker lite synd om henne. i alla fall, köpte foundation, löspuder och mintgrönt nagellack.
hittade en jättesöt klänning också, la undan den tills tisdag. och igår köpte jag nya converse i skene. lila <3
alla andra kör på svart,vit och rött. jag kör lite annorlunda style, mitt egna race.
träffade simon en liten stund idag när han hade vägarna förbi trandared. jag spelade fotboll med min bror.
man måste verkligen ha kondition för att springa efter en boll, och jag har ingen kondition, haha.
luktade hund när jag kom hem sen. nu ska jag chilla i fåtöljen och kolla på Lilja 4-ever.

comments or trash

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0