00.25; 'you can't compare, whatever i say is royal ocean'

veckan har gått fort. jag har blivit sjukskriven från skolan. jag har flyttat hemifrån ett tag.
jag har sett avatar i 3D i min älskade storstad göteborg. jag har klippt mig och jag har gått i shorts på stranden utanför varberg. det var underbart. det kändes verkligen som en sommardag. vattnet var dock kallt.
för någon vecka sen var landet under ett snötäcke. nu är allting.. borta!
snart ska det inköpas en skejtboard också. jag är så taggad!
jag ska vara hemma i helgen, ska nog träffa izza imorgon, annars blirre att åka någonstans!
ska kolla på pojken i randig pyjamas nu.
här kommer lite bilder från stranden :*

comments or trash
Postat av: Suzanna

Mysiga bilder du :*

2010-04-17 @ 07:46:03
URL: http://suzannakarlsson.blogg.se/
Postat av: lina

ÄLSKAR ANDRA BILDEN !

du är jättefin.

2010-04-17 @ 12:55:47
Postat av: Olivia

Så fina bilder! Ljuset är härligt <3

2010-04-18 @ 13:36:18
URL: http://astiso.blogspot.com/

go a head and speak your mind right here?(:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0